W3Schools

Мэдээллийн портал сайт хөгжүүлэх / Зохиогч: Цэрэндашийн Буянжаргал; Удирдагч: Доктор (Ph.D.) Ч. Эрдэнэбат; Зөвлөгч: Доктор (Ph.D.) Дэд проф Д. Золзаяа; Магистр (M.Sc.) Б. Цэрэнлхам;

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 40 хуудастай, Зураг, хүснэгт, плантай, CD 12 x 12, 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 021 005.3 Б 819
Online resources:
Contents:
Мэдээллийн портал сайтын тухай онол арга зүйн судалгаа -- Мэдээллийн порталын сайтын шинжилгээ --
Dissertation note: Бакалаврын төгсөлтийн ажил Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль (Мэдээлэл Холбооны Технологийн Сургууль) Summary: Мэдээний агентлагын мэдээ нийтлэхтэй холбоотой үйл ажиллагааг судалж сэтгүүлч мэдээг бэлтгэн нийтлэх, мэдээний агентлагийн редактор мэдээг хянах, хэрэглэгч мэдээг хайх, унших, сэтгэгдэл үлдээх зэргийг хийх боломжтой мэдээний веб сайт хөгжүүлсэн.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Дипломын ажил Мэдээлэл холбооны технологийн сургууль Эрдэм шинжилгээний танхим /MXTC/ Бакалаврын данс 005.3 Б 819 (Browse shelf(Opens below)) 2316 Available M2501BM2316

Дипломын нүүрний дээд хэсэгт: МОНГОЛ УЛСЫН ШИНЖЛЭХ УХААН ТЕХНОЛОГИЙН ИХ СУРГУУЛЬ. МЭДЭЭЛЭЛ ХОЛБООНЫ ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ

Бакалаврын төгсөлтийн ажил Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль (Мэдээлэл Холбооны Технологийн Сургууль)

Ном зүйтэй (Хуудас 40)

Мэдээллийн портал сайтын тухай онол арга зүйн судалгаа -- Мэдээллийн порталын сайтын шинжилгээ --

Мэдээний агентлагын мэдээ нийтлэхтэй холбоотой үйл ажиллагааг судалж сэтгүүлч мэдээг бэлтгэн нийтлэх, мэдээний агентлагийн редактор мэдээг хянах, хэрэглэгч мэдээг хайх, унших, сэтгэгдэл үлдээх зэргийг хийх боломжтой мэдээний веб сайт хөгжүүлсэн.

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.