W3Schools

Цэцэрлэгийн хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээний систем / Зохиогч: Есүхэй, Даваапунцагын; Хонгор, Баярсайханы; Удирдагч: Магистр (M.Sc.) Б. Цэрэнлхам; Зөвлөгч: Магистр (M.Sc.) Э. Батцэцэг; Доктор (Ph.D.) Дэд проф Ч. Эрдэнэбат;

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 60 хуудастай, зураг, план, хүснэгт, статистиктай; CD 12 x 12, 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 021 005.3 Е 71
Contents:
Хүүхдийн хөгжлийн цэцэрлэгийн системийн судалгааны хэсэг -- Системийн шаардлага ба шинжилгээ --
Dissertation note: Бакалаврын төгсөлтийн ажил Шинжлэх Ухаан, Технологийн Их Сургууль (Мэдээлэл, Холбооны Технологийн Сургууль) Summary: Цэцэрлэгийн хүүхдийн хөгжлийг бодит судалгаан дээр тулгуурлан багш, эцэг эх, асран хамгаалагч нарт бага насны хүүхдийн хөгжлийг үнэлэхэд дэмжлэг болохуйц хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээний цогц веб систем хөгжүүлсэн.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Дипломын ажил Мэдээлэл холбооны технологийн сургууль Эрдэм шинжилгээний танхим /MXTC/ Бакалаврын данс 005.3 Е 71 (Browse shelf(Opens below)) 2321 Available M2501BM2321

Дипломын нүүрний дээд хэсэгт: МОНГОЛ УЛСЫН ШИНЖЛЭХ УХААН ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ. МЭДЭЭЛЭЛ ХОЛБООНЫ ТЕХНОЛОГИЙН СУРГУУЛЬ

Бакалаврын төгсөлтийн ажил Шинжлэх Ухаан, Технологийн Их Сургууль (Мэдээлэл, Холбооны Технологийн Сургууль)

Ном зүйтэй (Хуудас 60)

Хүүхдийн хөгжлийн цэцэрлэгийн системийн судалгааны хэсэг -- Системийн шаардлага ба шинжилгээ --

Цэцэрлэгийн хүүхдийн хөгжлийг бодит судалгаан дээр тулгуурлан багш, эцэг эх, асран хамгаалагч нарт бага насны хүүхдийн хөгжлийг үнэлэхэд дэмжлэг болохуйц хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээний цогц веб систем хөгжүүлсэн.

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.