Surġan khu̇mu̇u̇zhu̇u̇lėkh sudalgaany azhlyn u̇ndės /
Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажлын үндэс / Редактор: С. Нэргүй.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9992990511
- 21 378.025 И 967 2004
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Төв номын сан Уншлагын танхим 2 /Төв/ | Монгол номын данс | 378.025 / И 967 (Browse shelf(Opens below)) | 5894 | Available | 58245-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Төв номын сан Уншлагын танхим 2 /Төв/ | Монгол номын данс | 378.025 / И 967 (Browse shelf(Opens below)) | 5895 | Available | 58245-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Төв номын сан Уншлагын танхим 2 /Төв/ | Монгол номын данс | 378.025 / И 967 (Browse shelf(Opens below)) | 5896 | Available | 58245-2-3 | ||
Ном, сурах бичиг | Төв номын сан Уншлагын танхим 2 /Төв/ | Монгол номын данс | 378.025 / И 967 (Browse shelf(Opens below)) | 5897 | Available | 58245-2-4 |
Browsing Төв номын сан shelves, Shelving location: Уншлагын танхим 2 /Төв/, Collection: Монгол номын данс Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
378.025 / И 967 Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажлын үндэс / Редактор: С. Нэргүй. | 378.025 / И 967 Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажлын үндэс / Редактор: С. Нэргүй. | 378.025 / И 967 Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажлын үндэс / Редактор: С. Нэргүй. | 378.025 / И 967 Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажлын үндэс / Редактор: С. Нэргүй. | 378.1 / Д 966 Дээд сургуулийн сурган хүмүүжүүлэх зүй / | 378.1 / Д 966 Дээд сургуулийн сурган хүмүүжүүлэх зүй / | 378.1 / М 816 Дээд боловсролын байгууллагын менежмент / |
Ном зүйн (хуудастай 44)
Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны ажил, түүний зорилго, агуулга -- Сурган хүмүүжүүлэх судалгааны аргууд -- Судалгаа шинжилгээний ажлын бүтээлүүд.
Бяцхан гарын авлага нь багш болох бүх иэргэжлийн ангийн овутан ЕБС -ийн багш, магистрант, докторант зэрэг хүмүүст зориулсан .
Монгол (Кирил )
There are no comments on this title.